Szolgáltatások

2000. május 1-i indulása óta a Novell PSH szolgáltatási köre jelentősen kibővült. A Novell Customer Services üzletágát elsőként konzultációs, majd terméktámogatási szolgáltatásokkal képviselő cég tevékenysége mára öt fő területre összpontosul:

services solution

 

konzultációs szolgáltatások (consulting)

A konzultációs szolgáltatások célja az ügyfelek valós igényeinek felmérése és az igényeket leginkább kielégítő megoldások biztosítása. Örömmel segítünk az új szolgáltatások gyors bevezetésében, a felhasználói rendszerek hatékonyabb kihasználásában, a rendszerek jó értelemben vett integrációjában. Képességeink leglátványosabban a nagy, összetett feladatoknál mutatkoznak meg – például több helyszínre is kiterjedő rendszerek kiépítésénél, vagy az egész vállalatot érintő integrációs és konszolidációs projektek során.

Cégünk elsősorban technikai jellegű tanácsadást nyújt; mindazonáltal a szolgáltatási palettáról nem hiányozhatnak az üzleti tanácsadási szolgáltatások, a projektvezetés, valamint a különféle felmérési és minőségbiztosítási tevékenységek. A cég egyéb részlegei maximális mértékben támogatják a konzultációs projekteket: ha kell, egyedi alkalmazások fejlesztésével, ha kell, éjjel-nappali terméktámogatással garantálva a projektek sikerét.

támogatási szolgáltatások (support)

Terméktámogatási szolgáltatásaink széles palettáján, amely a munkaidőben végzett telefonos szaktanácsadástól kezdve a távoli rendszerkarbantartáson keresztül egészen a kritikus rendszerek megnyugtató üzemeltetését lehetővé tevő folyamatos, éjjel-nappali, garantált rendelkezésre állású terméktámogatásig terjed, hisszük, hogy mindenki megtalálja a neki legmegfelelőbbet. A választást az ügyfelek igényeinek megfelelően kialakított, kedvezményes éves szerződésekkel könnyítjük meg.

Minősített vizsgákkal rendelkező szakembergárdánk nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő szaktudása és többéves tapasztalata lehetővé teszi, hogy a korábban csak külföldről elérhető, emelt szintű – telefonos tanácsadási, helyszíni problémamegoldási, valamint megelőző jellegű távoli felügyeleti és konzultációs – szolgáltatásokat hazánkban is biztosítsuk.

A Novell PSH a Novell terméktámogatási és szaktanácsadási szervezetének integráns részeként, szükség esetén a külföldi szakemberekkel, a legmagasabb szinten együttműködve gondoskodik a rendszerek megnyugtató működéséről.

Több évre visszatekintő szaktudásunkat és tapasztalatainkat készek vagyunk átadni: szívesen biztosítunk testreszabott, az ügyfelek személyes igényeinek legmegfelelőbb oktatásokat, valamint kiemelt technikai képzést az alkalmazott rendszerek szakértői számára. Erősségünk ismét csak a széleskörű tapasztalatokból és a szolgáltatások egységéből származik: az általunk bevezetett rendszerek üzemeltetőit ha kell, a helyszínen, akár saját rendszerük előtt olyan gyakorlati részletekkel és fortélyokkal tudjuk megismertetni, amely tudást semmilyen tankönyvből nem szerezhetnék meg.

Cégünk komplex vállalati környezetekben végzett többéves támogató munkája során számos esetben vett részt jól meghatározott feladatokat ellátó, egyedi alkalmazások fejlesztésében. 2002-től kezdve tudatosan készültünk saját alkalmazásfejlesztői csoport kiépítésére, amely nem csupán a rendszertámogatás során felmerülő feladatok megoldásában nyújt kiemelkedő szolgáltatást, hanem az infrastruktúrához vagy üzletmenethez kapcsolódó egyedi fejlesztések végrehajtására is képes. A Novell nemzetközi stratégiájának megfelelően fejlesztéseinkhez a lehető legmodernebb eszközöket és nyílt szabványokra épülő integrációs megoldásokat alkalmazunk. Az exteNd fejlesztőeszközökre és a Novell címtárára épülő alkalmazásaink egyszerre kínálják a webes megjelenés kényelmét és előnyeit, valamint a kiforrott biztonsági rendszer nyugalmát a meglévő rendszerekhez tökéletesen illeszkedve.

kihelyezett szolgáltatások (outsource)

Ügyfeleink igényeinek megfelelően, a tapasztalatok szerint folyamatosan növekvő mértékben, fenti szolgáltatásainkat kihelyezett módon, outsourcing-szerződés keretében is tudjuk biztosítani. Szívesen bemutatjuk, milyen kézzelfogható előnyökkel jár, ha mi üzemeltetjük a vállalati informatikai rendszert, de a legnagyobb előny – a nyugalom – aligha számszerűsíthető könnyen.